У статтях про електронні продажі ви неодноразово бачили, що багато учасників пише про те, як складно вирішувати проблеми із документацією, враховуючи нормативні акти та усі процедури. Сьогодні ми вирішили розглянути чи справді це так? 

Політика електронних продажів

Електронні продажі через авторизовані майданчики Прозоро — це цілеспрямована політика компанії на покращення роботи, масштабування діяльності та фінансове зростання. Але оперативні процедури роботи не виключають паперового формування документів, пов’язаних із електронними аукціонами. Основна функція документів— встановлення вказівок для здійснення процедур продажу без необхідності детального розгляду цього товару.

Тому основне питання— мода чи необхідність? Переважна більшість Підприємств визначила Ключові напрямки та цінності, які потрібно враховувати продаючи чи купуючи товар через електронні аукціони. Встановлення стандартних форм документів дозволяє:

  1. Автоматизувати процеси обробки інформації;
  2. Зменшити витрати на процедури;
  3. Покращити комунікацію;
  4. Пришвидшити роботу.

 Загальна Стратегія як відправна точка

Політика закупівель та продажів повинна підтримувати реалізацію загальної стратегії компанії, щомаєпризвести до осучаснення підходів до ринків, споживачів, якості, доданої вартості, створення конкурентних переваг, а також до налагодження співпраці між працівниками та відділами, покращення бізнес-середовища, інновацій, технологій тощо. Відмежування загальної стратегії від політики продажів та операційної діяльності призводить до того, що компанія не послідовно здійснює діяльність.  

Як виглядає політика продажів

Політика закупівель чи продажів — це документ, який визначає коротке резюме того, як мають відбуватися процедури продажу чи закупівель на підприємстві. Такий собі чек-лист, де чітко прописані усі механізми трафіку та передачі інформації між відділами та працівниками до моменту реєстрації процедури на електронному майданчику. У цьому документів має бути місце  для деталей. 

Основні Питання, на які повинна відповідати політика закупівель:

  • цілі політики продажів?
  • організаційна структура продажів/закупівель;
  • підхід до управління категоріями продажів/закупівель;
  • хто управляє чи здійснює комунікацію із базою покупців/постачальників?
  • вибір електронної платформи чи майданчика для проведення процедур продажів/закупівель.

Відповіді на ці запитання мають стати основою для розробки короткого документа із зазначенням підходів,ключових напрямків та відповідальних осіб. А якщо вам бракує досвіду, фахівці компанії Українська універсальна біржа sale.uub.com.ua допоможуть вирішити ваші проблеми. Завдяки професійній підтримці кожен зможе отримати максимальний ефект та стабільне економічне зростання.

Резюме

Політика Закупівель підприємства на даний момент не є популярним і поширеним документом для вітчизняних підприємств. Однак Формування документу із чітким планом дій випливає з найкращих закупівельних практик і ототожнюється з компаніями, які добре керують процесами електронних продажів та закупівель. Такий документ на підприємстві не займе у вас багато часу, але домопоже швидко та правильно визначити, наприклад, ціну на оренду нерухомості https://sale.uub.com.ua/ru/filter/leasehold або обрати зручний майданчик для повного юридичного супроводу процедури. Розробка Політики продажів чи закупівель значно полегшує подальшу реалізацію чи придбання необхідного через електронні майданчики.

 

Рубрики: Блог